Упаковка бізнесу для продажу
Упаковка бізнесу для продажу являє собою систему підготовчих дій з 4-х кроків, кожен з яких має свою мету і напрямок. Вони повинні бути виконані по черзі та ні в якому разі не повинні робитися паралельно. В іншому випадку здійснити продаж юридичної особи буде практично неможливо.
Крок перший - «будуємо скелет»
Перш за все потрібно визначитися з тим, хто буде клієнтом. На цьому кроці необхідно сформувати «уявний меседжі», в якому буде чітко відслідковуватися головна думка: «Продається готовий бізнес».
Цю думку потрібно донести до аудиторії за допомогою декількох логічних блоків, які в сукупності підбиватимуть читача до цього рішення. Наприклад, «скелет» упаковки готового бізнесу може виглядати так:
• спочатку буде даватися історія бізнес-проекту;
• будуть згадані його високі досягнення і стабільні фінансові показники (якісь грамоти за відмінну якість, першість серед дистриб’юторів продукції в регіоні, внески в розвиток та інше);
• буде пояснена причина продажу такого успішного бізнес-проекту (виїзд за кордон, «важкі» хвороби, відсутність «правильного» керівника – що завгодно, тільки логічне та правдоподібне пояснення);
• сама пропозиція покупки бізнесу (без зазначення ціни).
Після того як буде сформований такий уявний посил, можна переходити до другого кроку.
Крок другий - мистецтво маркетингу
На даному етапі варто найняти професіональних маркетологів для правильного коригування першого кроку. Завдання фахівців – зробити пропозицію максимально впливовою. Тобто раніше підготовлений уявний блок маркетологи будуть трансформувати в прийнятну і популярну форму для споживачів. Будуть створюватися актуальні тригери, унікальні заголовки, реклама та правильні тексти.
Всі перераховані заходи – ще підготовчий етап.
Крок третій - візуалізація
На цьому кроці створюються фото- і відеоматеріали про підприємство. Робляться динамічні зйомки, показується, наскільки дане підприємство успішне, як люди хочуть купити саме його продукцію. Завдання цього етапу: створити картинку успішного бізнес-проекту, який отримає потенційний покупець. Простіше кажучи, створюється графічний контент відповідно тому, що розробили маркетологи.
Крок четвертий - «справа техніки»
В даному випадку в процес дійсно вступає техніка. Раніше зібрані дані пакуються в один пакет і поширюються на просторах інтернету. У підсумку змістом пакету будуть обґрунтовані причини продажу успішного бізнесу в комфортній для сприйняття формі в поєднанні з красивою графічною картинкою.
У порівнянні зі звичайним оголошенням на olx.ua така пропозиція явно буде більш помітною і привабливим, ніж просто оголошення з написом «Продається готовий бізнес».