Важливість маркетингового дослідження
Будь-який бізнес працює в умовах певного усталеного ринку, що сформувався під впливом об’єктивних економічних факторів. Перед запуском бізнес-проекту чи його масштабуванням часто виникають питання, відповіді на які мають принципове значення для успішності проекту:
Відповідь на ці питання можна отримати провівши аналіз ринку товарів та послуг. Такий аналіз називають маркетинговим дослідженням. Якісний аналіз ринку є запорукою успішного розвитку бізнесу якщо ви тільки плануєте вихід на ринок, масштабуєтесь або ставите ціллю досягти максимальної прибутковості.
Як ми проводимо аналіз ринку товарів і послуг:
- разом із замовником визначаємо строки та бюджет дослідження, критерії аналізу і питання на які необхідно отримати відповідь;
- визначаємо методи маркетингового дослідження;
- досліджуємо кон’юктуру ринку;
- визначаємо список основних конкурентів та вивчаємо їх;
- вивчаємо тренди та прогнозуємо розвиток ринку;
- аналізуємо отримані результати і робимо висновки;
- створюємо візуалізацію отриманих даних для їх доступного розуміння клієнтом.
Наша компанія пропонує різні варіанти аналізу ринку: базовий і поглиблений. Базовий аналіз передбачає вивчення загальних показників ринку товарів і послуг. За потребою клієнта аналіз ринку може бути поглибленим за кожним або усіма критеріями.
Отримані в результаті аналізу та візуалізовані показники збережуть ваш час, гроші та зусилля і допоможуть чітко сформувати завдання для досягнення поставлених цілей.
Aconsulting сповідує принцип індивідуального підходу до потреб клієнта у маркетингових дослідженнях і репутаційної відповідальності за свою діяльність.
Для замовлення послуги аналізу ринку заповніть форму на сайті або зателефонуйте за вказаним номером телефону. Співпрацею з нами ви залишитеся задоволені!